قیمت عمده علف زن دستی

دستگاه بیل مکانیکی ولوو 240 در کارهای باغبانی مورد استفاده قرار می گیرد و برای هرز علف ها بسیار کار برد دارد. این دستگاه از آنجای که دستی است و برای ساخت آن هزینه زیادی به کار نرفته است جز علف زن دستی ارزان محصوب می شودو قیمت علف زن دستی بسیار مقرون بصرفه می باشد. برای سفارش و خرید این محصول می توان به صورت حضوری و همچنین اینترنتی از طریق سایت مورد نظر ما اقدام کرد و محصول را در کمترین زمان و کمترین هزینه تهیه کرد.

قیمت عمده علف زن دستی

نکاتی برای راه اندازی دستگاه علف زن

نکاتی برای راه اندازی دستگاه علف زن در گذشته هرز علف های اضافی باغات با دست انجام می شد بعد از آن وسیله به نام چمن زن اختراع شد که به کشاورزان برای هرز علف ها ویونجه ها بسیار کمک کرد و کار آن ها را آسان کرد و به کارشان سرعت زیادی بخشید به طوری که در مدت زمان بسیار کوتاه زمین های زیادی را هرز می کردند.

این دستگاه انواع مختلفی دارد که ممکن است در اندازه های بزرگ و کوچک باشد و بستگی به کارای که ممکن است داشته باشد، انتخاب می شود. در انتخاب این نوع دستگاه علف زنی باید به کیفیت آن توجه کنیم که در اینجا به تعدادی از آن اشاره می کنیم. از آن جای که هرز کردن علف، کار بسیار دشوار می باشد پس دستگاه علف زنی باید توان و قدرت بسیار زیادی را داشته باشد تا بتواند با نیروی زیاد این کار را در حداقل زمان ممکن به نحوه احسن انجام داد.

این نوع دستگاه علف زنی یک نوع تیغه تیز دارد این تیغه ها باید از جنس مرغوب باشند تا بتواند این علف ها را بکند و یا برش بدهد در ضمن این دستگاه باید تعادل خوبی داشته باشد تا فردی که با این دستگاه کار می کند دچار ضربه و صدمات جانی نشود. بسیاری از افراد هستند که شناخت کافی از این دستگاه ها را ندارند و نمی دانند یک دستگاه خوب باید دارای چه خصوصیاتی باشد. در این صورت ما می توانیم در هنگام خرید از فروشنده گارانتی این محصول را در خواست کنیم و از خدمات پس از فروش آن بهره مند شویم.

آشنایی با انواع دستگاه علف زن

آشنایی با انواع دستگاه علف زن علف زن از تجهیزات مورد نیاز در حوزه کشاورزی می باشد که استفاده از آن کاربرد بسیار زیادی دارد. علف زن در دسته بندی تجهیزاتی که برای تراشیدن و هرس کردن درختان و علف ها به کار می رود، قرار می گیرد و وظیفه مهم آن هرس کردن است. علف زن ها که نمونه های دستی و برقی از آن ها در بازار یافت می شود، در زیباسازی بوته زارها و گیاهانی که در خیابان ها آن را مشاهده می کنید هم کاربرد دارد.

به صورت کلی کوتاه کردن، هرس کردن، دروکردن از مواردی بوده که کاربرد علف زن را می توان دید. علف زن دستی همانطور که از نام آن هم پیداست، به صورت دستی کار می کند و خود کشاورز آن را به صورت پشتی یا دوشی حمل کرده و علف ها را درو می کند. از مهمترین امتیازات مثبتی که مدل های دستی از علف زن داشته این است که قیمت آن ها در مقایسه با نمونه های برقی پایین تر است و مصرف برق برای آن حساب نمی شود.

علف زن های دستی آلودگی هوا ایجاد نمی کنند و برای انجام کارهای طولانی مدت مناسب هستند. از سوی دیگر کار کردن با آن ها به اندازه کار کردن با نمونه های برقی خطرناک نمی باشد و این مزیت ها باعث شده تا بسیاری از افراد به عنوان گزینه ای عالی روی آن حساب کنند.

مزیت‌های قابل توجه دستگاه علف زن

مزیت‌های قابل توجه دستگاه علف زن شما میتوانید بیل مکانیکی لیبهر 932 را از سراسر کشور خریداری کنید زیرا افرادی هستند که نمی توانند از محصولاتی که شباهتی مانند این محصول دارند در کار های خود استفاده کند می توانید از این محصول دوست داشتنی در کار خود استفاده کنید اما به شما توصیه می کنیم که اگر شما توان خریداری مارک های بالا تر را ندارید می توانید از این محصول استفاده کنید.

شما باید در ماه این محصول را با محصولات های شوینده تمیز کنید تا بتوانید از آنها دوباره استفاده کنید و اگر شما می خواهید از علف زن دستی در کارهای خود استفاده کنید سعی کنید این کار را دو نفره انجام دهید زیرا چیزهای علف زن دستی بسیار تند می باشد باید در علف زدن دقت لازم را داشته باشیم تا باعث آسیب دیدن بدن خود نشویم.

علف زن چند کاره ه با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه می شود با ویژگی ها و کارایی های متفاوتی که دارد بسیار مقرون به صرفه است و کار شما را بسیار راحت تر کرده است چرا که به جای خرید چند وسیله می توانید با خرید یکی از آن ها کار خود را به راحتی راه بیندازید: باغبانان و باغداران محترم برای هرس کردن درختان باغ خود به راحتی می توانند با سری اره مانند این علف زن به راحتی درختان باغ خود را هرس کرده و به زیبایی و سلامتی درختان ارزشمند باغ خود کمک کنند.

صاحبان مزارع عریض کشاورزی برای درو کردن محصولات مزرعه خود می توانند از این محصول استفاده کنند. دامپروران عزیز و زحمت کش می توانند برای تهیه یونجه دام های خود از این محصول استفاده کرده و با کمک آن یونجه ها را درو کنند. صاحبان ویلاها و دوست داران طبیعت می توانند با استفاده از علف زن دستی حاشیه ی حیاط ویلای خود را مرتب کرده و سر و سامان دهند.

در زمین های ورزشی که پوشیده شده از چمن هست وجود این دستگاه بسیار ضروری است چرا که با استفاده از آن می توان چمن های ورزشگاه را کوتاه و مرتب کرد. سیستم علف زن دستی در عین سادگی به دلیل ابزار های متفاوتی که دارد بسیار کاربردی است. به خاطر ویژگی ساده بودنش در مقایسه با انواع برقی و بنزینی و شارژی به هنگام خراب شدن با هزینه کمتری تعمیر می شود و وسایل آن به راحتی در دسترس هست. چون سیستم خیلی پیچیده ای ندارد کار کردن با آن برای تمام اقشار مختلف راحت و لذت بخش است.

مراکز خرید علف زن دستی

مراکز خرید علف زن دستی از آنجای که این محصول در کشاورزی های امروزه بسیار کارایی دارد در نتیجه تقاضا برای خرید علف زن دستی بسیار زیاد شده است. مراکز خرید بسیار زیادی هستند که این محصول را با قیمت بسیار مناسب به دست مصرف کنندگان می دهند. یکی از این مراکز خرید مطما، خرید از فروشگاه اینترنتی ما می باشد. با مراجعه به سایت مورد نظر ما می توانید ازتنوع و کیفیت آن دیدن کنید و محصول خود را ثبت بفرمائید.علف زن تیلر علف زن چهار کاره علف زن جدید در سایت موجود است.

2

  1. سلام
    خسته نباشید
    آیا در صورتیکه تیغه دستگاه کند بشه یا بشکنه تعمیر یا تعویض دارین؟

    • سلام رضایی عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما