فروش مستقیم سمپاش دوشی شارژی

توزیع شیلنگ پمپ هیدرولیک 405 توسط مراکز معتبر فروش این محصول در سراسر کشور موجب می‌ شود تا مشتریان و خریداران بتوانند مرغوب ترین و بهترین کالاها را با قیمت های مناسب خریداری کنند. این سمپاش ها دارای کارایی و کاربرد بسیار زیادی بوده و افراد زیادی متقاضی خرید آن هستند. شما میتوانید برای خرید این کالا به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام کنید و محصولاتی را که مد نظر دارید با مناسب ترین قیمت ممکن خریداری کنید. کیفیت محصول برای خریداران بسیار حائز اهمیت بوده است.

فروش مستقیم سمپاش دوشی شارژی

آشنایی کامل با انواع سمپاش

آشنایی کامل با انواع سمپاش برای خرید هر نوع محصولی ابتدا لازم است راهنمای خرید آن به دقت مطالعه شود، اما متاسفانه در بسیاری موارد فروشندگان راهنمای خرید را در اختیار خریداران قرار نمی دهند؛ مجموعه ما با احترام به حقوق مشتریان خود، فایل راهنمای انتخاب سمپاش تراکتوری را در سایت قرار داده، و تمام مشتریان قادر به مشاهده و مطالعه این فایل می باشند؛ اما در اینجا نیز به برخی از نکات قابل توجه در هنگام خرید این محصول اشاره می گردد:

  • در زمان خرید سمپاش دوشی شارژی ابتدا بایستی نوع کاربرد خود را تعيين نموده و سپس سمپاشی را انتخاب نمایید مه متناسب با نوع کاربرد شما باشد؛ به طور مثال انواع سمپاش برای باغات با انواع سمپاش دست دوم مناسب برای زمین های زراعی ممکن است متفاوت باشد.
  • مورد بعدی تعداد رديف درختان در باغ، و یا تعداد کرت ها در زمین زراعی می باشد، که باید به آن ها توجه شود، چرا که هر کرت یا هر ردیف به طور همزمان سمپاشی می شود، و عدم توجه به این مورد ممکن است موجب بروز مشکلاتی در هنگام سمپاشی گردد.
  • علاوه بر این موارد، توجه به متراژ زمین و یا باغ نیز بسیار ضروری است، در واقع با توجه به ابعاد و متراژ زمین بایستی سمپاش دوشی شارژی با حجم مناسب انتخاب شود.

راهنمای خرید سمپاش دوشی

راهنمای خرید سمپاش دوشی شکل ظاهری سمپاش دوشی شارژی کاملاً استاندارد بوده این محصول در سایز ها و اندازه های کاملاً استاندارد طراحی و تولید شده به همین خاطر است که قابلیت حمل و نقل و جابجایی راحت ک آسانی داشته و شما می توانید به راحتی از این محصولات استفاده نمایید البته باید شما در هنگام خرید این کالا تمام اطلاعاتی را که مد نظر دارید به صورت تخصصی از کارشناسان فروش به دریافت کنید و سپس اقدام به خرید محصولات مورد نیازتان کنید.

نحوه استفاده از این کالا بسیار راحت و آسان بوده این محصول دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و امروزه بیشتر افراد متقاضی خرید کالاهای هستند که از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار باشد و آنها بتوانند با خیال راحت از این محصولات استفاده کنند بهتر است در هنگام خرید این محصول به برند آن دقت کنید و اقدام به خرید کالاهایی که توسط شرکت های تولید کننده معتبر تهیه و تولید شده باشد.

این محصول دارای طول عمر بسیار بالا بوده و شما می توانید برای سمپاشی مزارع و زمین های کشاورزی از این محصول استفاده نمایید. این کالا موجب راحتی بسیاری از کار ها در صنعت کشاورزی شده به همین خاطر است افراد زیادی متقاضی خرید آن هستند.

بررسی نحوه عملکرد سمپاش شارژی

بررسی نحوه عملکرد سمپاش شارژی صادرات سمپاش دوشی شارژی به دیگر کشورهای همسایه و آسیایی موجب رشد اقتصاد کشور و صادرکنندگان و افرادی که در زمینه صادرات این کالا فعالیت می‌ کنند معتقدند که با فعالیت در این زمینه کسب و کارشان رونق گرفته و درآمد آن ها نسبت به قبل افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

شما میتوانید برای خرید این کالاها به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام کنید. قیمت این محصول توسط تولیدکنندگان و افرادی که در زمینه تولید این کالا تخصص و تجربه زیادی دارند تعیین و تصویب شده و فروشندگان حق فروش این محصول را بالاتر از نرخ مصوب ندارند چرا که نظارت هایی از سوی رئیس اتحادیه این صنف روی نرخ و قیمت کالا انجام گرفته و اجازه گرانفروشی و تخلف را به فروشندگان نمی‌ دهد.

معمولا برای استفاده از محصولاتی درجه یک و عالی علاوه بر این که به کیفیت خاک و کود و میزان آب دهی توجه می شود باید به قضیه دفع آفات نیز توجه شود زیرا در غیر این صورت تمام محصول توسط آفات از بین خواهد رفت به همین منظور تولید کنندگان انواع سمپاش های بسیار عالی و مرغوب را در اندازه های کوچک برای زمین های کوچک و در اندازه های بزرگ برای زمین های بزرگ طراحی و تولید کرده اند.

سمپاش دوشی استیل با گنجایش 10 تا 20 لیتر سم از انواع سمپاش های کوچک و دستی یا کوله ای محسوب می شود جنس استیل و عالی این نوع سمپاش سبب شده است تا این محصول کاملا ضد زنگ باشد این کالا دارای مقاومت بسبار عالی و بالا است که شما می توانید در مدتی بسیار طولانی از آن استفاده نمایید.

برای خرید سمپاش استیل شما نی توانید با توجه به وسعت زمین خود و اندازه سمی که مورد نیاز زمین شما است این سم پاش شارژی را در اندازه های مختلف خریداری نمایید این کالا محصولی درجه یک است که در مدت زمانی بسیار طولانی می توانید از انواع آن استفاده نمایید.

تولید سمپاش دوشی شارژی

تولید سمپاش دوشی شارژی مجموعه ما که یکی از معتبر ترین شرکت های تولید کننده و توزیع کننده انواع ادوات کشاورزی سمپاش پشت تراکتوری، و انواع پمپ های زمینی آبیاری می باشد، امکان خرید تمام محصولات خود را در سایت فراهم نموده است؛ این محصولات همچنین با قیمتی بسیار مناسب و استثنایی به فروش می رسند؛ مصرف کنندگان عزیز از جمله کشاورزان، باغ داران و دیگر خریداران می توانند با مراجعه به سایت، ضمن مشاهده انواع محصولات و بررسی کیفیت و قیمت آن ها، در صورت تمایل سفارش خرید خود را ثبت نمایند؛ مرکز فروش ما به شما اطمینان می دهد که در اسرع وقت به تمامی سفارش های خرید ترتیب اثر داده خواهد شد، و محصول مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

تولید کننده انواع سمپاش دوشی را در انواع سایز و اندازه با بهترین طراحی و نوع ساخت تولید و این محصول عالی و ضد زنگ را با قیمتی بسیار مناسب در بازار های عرضه و تقاضا توزیع کرده است و تلمبه را در مراکز فروش در اختیار فروشنده سمپاش قرار داده تا ایشان انواع این کالا را در اختیار تمام باغداران و کشاورزان قرار دهند.

فروشنده مجرب انواع سمپاش دوشی را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است و زمان مراجعه به مراکز فروش برای خرید سمپاش، دوشی می توانید تمام سوالات خود را از فروشنده درباره طرز کار و قیمت و تمام موارد دیگر بپرسید و سپس با دید باز خرید خود را انجام دهید.

برای خرید مناسب و ارزان‌تر شما می توانید تمام واسطه ها را حذف کنید و سمپاش را به صورت عمده خریداری نمایید تا در این صورت بتوانید بابت پرداخت صورت هزینه خود از نازلترین قیمت برخوردار شوید.

104

  1. با سلام و وقت بخیر سفارشم به دستم رسید بسیار از محصول خوبتون و قیمت عالی شما متشکرم.

  2. با سلام
    اگر به تعداد بالا این سمپاش رو سفارش بدهیم امکان پرداخت اقساطی برای پرداخت وجود دارد؟

    • سلام اقای مومن
      لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  3. با سلام محصولتون گارانتی داره؟ امکانش هست که اگر خوب نبود مرجوعش کنیم؟

    • سلام آقای باقری عزیز
      لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  4. سلام وقت بخیر خیلی وقته دنبال یه همچین محصولی هستم این سم پاش ها دوشی برا استفاده خیلی خوب هستن میخام خرید کنم میشه راهنمایی کنید چه جوری ثبت خرید بزنم

  5. سلام امکان دارد که قیمت را نیز به سایت اضافه کنید برای مقایسه قیمت بسیار اهمیت دارد. با تشکر

  6. سلام
    ممنون بابت ارائه این همه دستگاه‌ها وادوات کشاورزی که همگی برای راحتی سرعت در امور کشاورزی هست وعلاوه برآن آموز کارکردن با این نوع دستگاه‌ها مطمئنا کشاورزان قدر این همه موهبت را می انندو به خوبی از آنها استفاده میکنند

  7. سلام
    ما قبلا یه دونه از اینها داشتیم اسپانیایی بود
    خیلی خوبه که داره تو کشور خودمون تولید میشه انشالا که با قیمت مناسب به مشتری برسه

  8. تلمبه زدن سمپاش ها خیلی کار سخت و طاقت فرسا ییه ولی با این سمپاش شارژی هم کارایی بیشتر و بهتری داره هم قیمت مناسب داره و میتونیم به راحتی محصولمون رو بیمه کنیم از وجود همه جور آفت و،،،،

  9. محصول بسیار کاربردی برای کشاورزان می باشد حتما تهیه کنید بسیار کارتان را سرعت می بخشد.

  10. سلام وقت بخیر این دستگاه دارای ضمانت هم می باشد یا خیر ؟

    • سلام آقای رجایی عزیز
      لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  11. سلام وقت بخیر ارسال این کالا چند روز کاری زمان نیاز دارد؟ ممنون از راهنمایی شما

    • سلام آقای یوسفیان عزیز
      لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  12. با سلام و خسته نباشید من یک دستگاه سم پاشی دوشی از سایت خریداری نمودم قیمتش مناسب بود از کارکردش راضی هستم .ممنون

  13. باعرض سلام وخسته نباشید من ازسایت خوب شما سم پاش خریداری کردم بسیار خوب وباکیفیت بود وقیمت بسیار منصفانه ای هم داشت خیلی متشکرم ازسایت خوبتون که آنقدر تلاش میکند تا محصول خوب تولید کنید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید.

  14. عرض ادب و احترام دارم خدمت عزیزان و زحمت کشان در کارگروه آیش و همینطور عزیزان در سایت آیش تجهیز خواستم تشکر کنم از محصولات خوبی که در اختیار مصرف کننده در هر کجای ایران قرار می دهید پاینده باشید بازارتان پررونق درود بر شما

  15. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر فراوان بابت اطلاعات کامل و جامعی که در اختیار قرار می دهید، سمپاش دوشی تولید شده توسط مجموعه آیش با کیفیت بوده و مناسب برای کشاورزان و باغ داران محترم می باشد

  16. ده و بیست لیتری بودن این سم پاشی رو دوشی ایده آل من بود و بخاطر ضد زنگ بودنش میتونه انتخاب خیلیا باشه برای زمین کشاورزی و باغاتشون.

  17. سلام خدمت شما.سمپاش دوشی شارژی بهتر از دستی هاست سفارش بدید.ارزونتر هم هست.

  18. سلام وقتتون بخیر
    از مجموعه ایش سمپاشی رو دوشی خریداری کردم برای درختهای داخل باغ فوق العاده راحت و خوب بود ممنون و با تشکر ازتون

  19. سلام سمپاش دوشی شارژی از کارایی و کیفیت بالایی برخوردار است کشاورزان و باغبانان به راحتی می توانتد آن را آنلاین و با تخفیف ویژه خرید کنند‌.

  20. طراحی خوبی دارد باکیفیت و ضدزنگ می باشد و دارای ضمانت و خدمات پس از فروش است

  21. با سلام و وقت بخیر. خیلی ممنونم، از کیفیتش بسیار راضی ام و به دیگران هم توصیه می کنم که حتماً از این محصول استفاده کنید. البته کسانی که باغ یا زمین کشاورزی دارن.

  22. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگم به مجموعه آیش و بابت توزیع و پخش مستقیم سمپاش دوشی شارژی با کیفیت و قیمت مناسب از ایشان تشکر میکنم. جنس استیل و عالی این نوع سمپاش سبب شده است تا این محصول کاملا ضد زنگ باشد. برای تهیه این محصول با کیفیت از سایت این مجموعه دیدن کنید

  23. سلام
    من از این وسیله در دوران کرونا به عنوان سم زدایی در مکانهای عمومی و حتی خانه استفاده کردم و بسیار راضی هستم

  24. با عرض سلام و خسته نباشید،ما از این سم پاشی دوشی شارژی قبلا برای باغ خریداری کردیم از همین سایت ،هم کیفیت خیلی خوبی دارد هم قیمتش نسبت به بازار مناسب تر است و خدمات رسانی این سایت هم خیلی بی نقص است ،با تشکر بسیار موفق باشید

  25. با سلام و خدا قوت. گنجایش مخزن این سمپاش دوشی چقدره؟ ممنون بخاطر اطلاعات خوبتون

    • سلام خانم محمدی
      لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  26. این سمپاش ها در چه سایزهایی عرضه شده اند؟ لطفا مشخصات فنی دستگاه ها رو تو سایت درج کنید.

    • سلام خانم ارجمند
      لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  27. با سلام. در مورد قیمت این سمپاش ها سوال داشتم. ارسالشون رایگانه؟

    • سلام خانم سرافراز
      لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  28. در مورد نحوه کار سمپاش شارژی و مدت زمان نگهداری شارژش لطفا راهنمایی کنید. با تشکر از مجموعه شما

  29. با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان و پشتیبان محترم:

    امروزه از سمپاش دوشی استفاده‌های زیادی میشه مخصوصاً تو این بازه‌ی زمانی ویروس کوید ۱۹ چون با این ابزار میشه‌یه منطقه‌ی بزرگا که قرار توش مراسمی تشکیل بشه ضد عفونی کنیم البته فقط این نیست و کار اصلی این سم پاش، سم پاشی برای درختان می‌باشد که به راحتی می‌توان آن را در دوش گرفته و سم پاشی را شروع کنیم. عزیز من‌ی سؤالی داشتم قیمت این محصول چقده و برقیه یا فقط دستیه ممنون اگه راهنمایی کنید.

  30. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    سمپاشی های دوشی شارژی شما بر اساس حجم قیمت گذاری میشن یا بر اساس برند شون ممنون میشم توضیح بدین

  31. من این محصول رو از طریق همین سایت خریداری کردم. همه چیز جای تشکر داشت.

  32. سلام
    تولیدات شما عالی است.
    استفاده کردم و خیلی راحت بودم.
    نه چندان وزن داره که اذیت کنه و نه چندان حجم که مزاحم باشه.
    مرسی

  33. یکی از سبک ترین و پرکاربردترین سم پاش هست و از همه جالب تر شارژی بودنش هست که خیلی عالیه

  34. ی سوال داشتم
    اینها که نوشتین شارژی به صورت برقی هستن یا دستی ؟
    لطفا یه توضیحی در این باره بفرمائید

  35. سلام روزتون بخیر
    کیفیت کالای شما عالی بود به همکار هام هم پیشنهاد خرید دادم.
    ممنون از مجموعه شما

  36. این سمپاش ها طول پرتاب سمشثن چقدر برای سمپاشی درخت مناسبن یا خیر

    • سلام محمد عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  37. سلام و روز بخیر خدمت مدیر سایت
    میخواستم بدونم شما اعطای نمایندگی هم دارید برای شهرستان های مرزی یا خیر ؟

    • سلام علی عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  38. سلام عزیزان
    خدا قوت تولیدی عالی و کمک کار باغبانان عزیزمون دارید. انشالله برکتتان روزافزون باشد.

  39. سلام من از سایت شما اطلاعات خوبی گرفتم عالیه برای تجارت و صادرات . نحوه ارتباط با فروشگاه شما چگونه است آیا نمایندگی شهرستانی دارید .

    • سلام رضا عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  40. سلام و وقت بخیر
    محصول سم پاش دوشی از مجموعه آیش را برای پدر کشاورزم خریداری نمودم هم وزنش مناسبه حمل و نقل هست و هم سرعت سم پاشی آن فوق العاده است. با تشکر از شما

  41. سلام، وقت بخیر راه های ارتباطی با مشاورین شما چه مواردی هست؟ برای سفارش عمده به راهنمایی نیاز دارم

    • سلام امید عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  42. سلام خسته نباشید لطفا لیست قیمت عمده را بفرمائید چقدر است و اینکه آیا چک هم قبول میکنید برای چند ماهه یا خیر

    • سلام قباد عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  43. سلام وقت بخیر
    فروش به تعداد بالا دارید؟
    برای فروش در مغازه می خوام

    • سلام دوست گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  44. سلام
    امکان دادن نمایندگی به شهرستان ها رو دارید؟

    • سلام جناب رحمانی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  45. سلام  سمپاش دوشی شارژی در علفزارها و یونجه زارها می توانند کمک دست باغدار وکشاورزان باشد.

  46. سلام بسیار کاربردی هستن مخصوصا وقتی روی دوش گذاشته بشه و براحتی سم پاشی بشه

  47. سلام
    خدا قوت
    خیلی عالیه کاراتون.
    من خریدم و رضایت کامل دارم.
    پایدار باشید.

  48. سلام نحوه خرید محصولات به چه شکلی هست باید حضوری خدمت برسیم یا باید بیام اینترنتی خرید کنیم این محصولات رو خیلی جای تشکر داره از شما

    • سلام علی عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  49. سلام خیلی ممنون میشم اگه بگین خرید این محصولات مالیات هم تعلق میگیره یا خیر چون باید از قیمت نهایی محصول با خبر شیم و بدونیم ممنون

    • سلام محمدرضا عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  50. سلام این محصولات شما ضمانت پس از فروش هم داره که خیالمون از بابتش راحت باشه که اگه مشکلی پیش اومد بتونیم با خیال راحت تعمیرش کنیم؟

    • سلام همراه عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  51. جالبه من سمپاش دوشی شارژی به این شکل جایی ندیدم
    دمتون گرم با این محصولات جدیدتون

  52. سلام و عرض ادب خدمت مجموعه خوبه آیش
    پدر شوهر من ازین سمپاش های دوشی برای باغ های خود خرید
    بسیار سبک و کاربردی و با کیفیت بود
    بسیار راضی بود از خریدش
    خیلی وسیله خوبی هستن

  53. از این سمپاش شما خریدیم واسه باغ انگورمون خیلی کارمون رو راحت کرده ??خیلی سبک هست و خوش کار میکنه

  54. سلام وقتتون بخیر من از سم پاش های شارژری سایتتون خریداری کردم کیفیت خوبی داشتند.میخوام دوباره سفارش بدم ایا قیمت ها تغییر کرده؟

    • سلام
      برای اطلاع از قیمت فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  55. یکی از دوستان ما می گفت وقتی می خواد از سم پاش های دوشی استفاده کند به علت حجم بالای درخت هاشون خیلی دوششون درد می گیره، آیا برای این مشکل راهی وجود داره که سنگین نشه خیلی؟ مثلا یه نوع دستگاهی باشه که سبک باشه؟

    • سلام جناب خلیلی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  56. سلام
    پدرم از این سمپاش های دوشی برای باغ خود خرید
    بسیار سبک و با کیفیت می باشد.
    بسیار از خریدمون راضی بودیم به شما هم پیشنهاد می کنم با خیال راحت از این سایت خرید خود را ثبت کنید.

  57. سلام. ما برای کشاورزی از این محصول سفارش دادیم و منتظریم تا به دستمون برسه. خدا قوت

  58. سلام و خدا قوت خیلی سمپاش خوبی دارید عالیه فقط تعداد بالا هم بخواهیم میتونید ارسال کنید سریع

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  59. سلام به هموطنان عزیزم
    باید بگم که هزینه های سمپاشی خیلی گرونه و شوهرم یکبار پول زیاد برای خرید این دستگاه سمپاشی داد و دیگه کلی وقته که کارمون راحت شده

  60. سلام خسته نباشید مرسی از سایت خوبتون
    سمپاشی برای هر باغی نیازه و اینکه من تابحال انواع مختلف سمپاشی دیدم اما دستگاه سمپاشی شارژی ندیده بودم خیلی جالب بود
    مقدار زمانی که این دستگاه سمپاشی شارژ نگه میداره چقدره؟و اینکه از طریقی میتونیم سفارش بدم؟ممنون میشم راهنماییم کنید موفق باشید

  61. سلام و عرض ادب و احترام

    ببخشید یه سوال برام پیش امده

    ارسال سمپاش دوشی شارژی به جزیره ی کیش هم دارید ؟

    از طریق بار هوایی می فرستید یا یا کشتی ؟

    پیشاپیش از پاسخگویی شما ممنونم

    • سلام
      در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  62. سلام خسته نباشید
    دستگاه گلاب پاش هم دارید؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

  63. وقت بخیر

    چند ماه پیش باغم دچار آفت شد،از این سایت سمپاش دوشی تحیه کردم،شکر خدا مشکلم برطرف شد،پیشنهاد می کنم،شما هم از این سایت خرید بفرماید

  64. سیستم پاسخگویی تان توی واتساپ خیلی ضعیف هست و به این زودیا جوابگویی برایمان ندارد لطفا بیشتر کار کنید و پشتیبانی بیشتر و قوی تری رو تهیه کنید و امکانات ارتباطی بیشتری رو فراهم نمایین تشکر

  65. قدرت کار تمام تراکتورها با هم برابر نیست. امروزه متناسب با هر کاری، تراکتور ویژه آن ساخته شده‌است. تراکتور از متداول‌ترین ماشین‌های کشاورزی است. در تمام نقاط دنیا کم و بیش از این خودرو استفاده می‌شود.

  66. هرکی باغ و مزرعه و .. داره به یکی از این سمپاش ها احتیاج داره. قیمتش رو لطف بفرمایید
    ممنون میشم

  67. سلام.من یه دونه سمپاش دوشی برای حیاط خودمون گرفتم خیلی کاربردی و سبک هست. ممنون از سایت خوبتون..

  68. سلام
    برای هکتار های کم این سمپاش ها فوق العاده عالی و براحتی قابل حمل و سمپاشی هستند

  69. من پسر دایم سمپاشی دوشی از این سایت گرفته خیلی راضی میگم هم کارایش حرف نداره. هم ماندگاریش عالی بود

  70. سلام. شکل ظاهری سمپاش دوشی شارژی کاملاً استاندارد بوده این محصول در سایز ها و اندازه های کاملاً استاندارد طراحی و تولید شده به همین خاطر است که قابلیت حمل و نقل و جابجایی راحت ک آسانی داشته و شما می توانید به راحتی از این محصولات استفاده نمایید البته باید شما در هنگام خرید این کالا تمام اطلاعاتی را که مد نظر دارید به صورت تخصصی از کارشناسان فروش به دریافت کنید و سپس اقدام به خرید محصولات مورد نیازتان کنید.

  71. عرص ادب، در زمان خرید سمپاش دوشی شارژی ابتدا بایستی نوع کاربرد خود را تعيين نموده و سپس سمپاشی را انتخاب نمایید مه متناسب با نوع کاربرد شما باشد، این محصول دارای طول عمر بسیار بالا بوده و شما می توانید برای سمپاشی مزارع و زمین های کشاورزی از این محصول استفاده نمایید.

  72. باسلام واقعا سمپاش ها درجه یک هستند..ببخشید قیمت سمپاش شارژی بیست لیتری چنده و برای شارژ نوبت اول چند ساعت باید به برق متصل باشه..باتشکر..

  73. سلام وقتتون بخیر ممنون از اطلاعات و توضیحاتتون درباره این محصول من سم پاشی ذوشی را با قیمت مناسب از این سایت تهیه کردم و برام ارسال شد ممنون

  74. درود فراوان بر شما و خدا قوت، سم پاش ها دارای اندازه و سایزهای مختلفی می باشند و مدل های زمینی سیار و دوشی هستند، که دوشی ها سایز کوچک تری دارند و حمل آن آسان تر می باشد و برای بسیاری از مکان های تولید محصولات کشاورزی و باغی کاربرد مفیدی دارند، جنس بدنه آن از چیست؟ ممنون میشم بیشتر توضیح بدید؟ آیا این محصولات قابلیت صادرات را دارد، سم پاش هایتان از کجا ارسال می شوند؟
    هزینه حمل به قیمت اضافه می گردد یا جدا محاسبه می شود؟ این محصول را به کجا می توان صادر کرد و باعث ارز آوری برای کشور عزیزمان ایران شد؟ سم پاش ها احتمالا برای گل ها و گیاهان هم کاربرد دارد؟ سم پاش های شما با نیروی دست کنترل می شود یا نیروی برقی دیگری هم نیاز دارد؟ ساخت ایران است یا اینکه خارجی می باشد؟ چند ساعت یا برای استفاده چند لیتر شارژش قابل استفاده هست؟

  75. چقدر این سمپاش های دوشی خوب و کاربردی ان. یکبار سفارش دادم واقعا عالی بود. یکی از دوستام هم میخواد ازتون بخره.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما